Výjimečný stav

Provádění vaší poslední operace skončilo výjimečným stavem.

Popis výjimečného stavu
Cannot open server 'emsbrno' requested by the login. Client with IP address '81.2.195.139' is not allowed to access the server. To enable access, use the Azure Management Portal or run sp_set_firewall_rule on the master database to create a firewall rule for this IP address or address range. It may take up to five minutes for this change to take effect.
Čas
27.12.2024 3:15:47
Uživatel
(neznámý)
Adresa
/p.axd/cs/Chyše.ISIDOR.html
Co udělat dále?
Vrátit se
Vrátí se do stavu těsně před tím, než jste spustili operaci, která způsobila výjimku. To vám umožní opravit zadaná data a spustit operaci znovu nebo můžete dokončit vaši práci pomocí případných alternativních operací.
Opakovat
Spustí znovu operaci, která naposledy selhala. Má smysl pouze v případě, že jste nějak reagovali na nastalou výjimku, například vložením diskety do mechaniky.
Zrušit
Opustí aktuální stav a přejde na výchozí stránku dané operace. Pokud selhává i úvodní stránka dané operace tak přejde na úvodní stranu aplikace. Touto cestou přijdete o případně neuložené údaje.